15 Ιουλ 2014

  Μόλις γύρισα απ' το πρώτο μισό των διακοπών μου. 15 μέρες στη Νάξο. Μπορώ να γράψω την κριτική μου για 2-3 νέες αξιόλογες εφαρμογές. Λέω όμως να κάνω κάτι πιο χρήσιμο (λέμε τώρα). Να κάνω μια αναφορά απ' τις εφαρμογές που μου χρειάστηκαν (και θα μου χρειαστούν) στις διακοπές. Κάλα, θα μου πείτε, αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Ok, είναι. Αλλα στην τελικά όλα είναι... Άρα ξεκινάω...
  Navigator. Απαραίτητο... Οι δρόμοι στα περισσότερα νησιά (και όχι μόνο) έχουν τα θεματάκια τους. Το GPS βοηθάει πολύ... Προσωπικά ένας συνδυασμός Tomtom και Navigon είναι ο ιδανικός... Εμένα με κάλυψε...
  Ειδικές εφαρμογές για κάθε προορισμό.. Χμμ έχει γεμίσει το Appstore τουριστικούς οδηγούς. Για κανένα σημείο ενδιαφέροντος, χρήσιμοι είναι. Πάντως δεν είναι όλοι ενημερωμένοι. Άσε που ο σκοπός τους είναι συνήθως διαφημιστικός. Πάντως με διαδοχικές δοκιμές όλο και κάποιο κρατάμε...
  Εφαρμογή για κάμερα... Απαραίτητο... Νομίζω οι περισσότεροι πλέον χρησιμοποιούν αποκλειστικά το κινητό για τις καλοκαιρινές τους φωτογραφήσεις. Εφαρμογές όπως το ProCamera 7, VSCO Cam... βελτιώνουν σημαντικα τις λειτουργείες της κάμερας.



  Τί άλλο..χμμ... Ένα pdf reader... Tώρα να μου πεις διάβασμα στην παραλία με iPad δεν λέει.. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Το αγαπημένο μου; Goodreader (εδώ και χρόνια)... Α! και ένα καλό video player... (Έχουμε και καλοκαιρινές σειρές). Buzz player μάλλον...
  Ξέχασα τα games έ; Κοίτα εδώ δεν νομίζω να υπάρχουν ιδιαίτερες προτάσεις. Ας πούμε πως τιμητική τους έχουν τα casual games, που δεν κουράζουν ιδιαίτερα. Κανά Candy Crush ή Clash of Clans ώς πιο έπεπτα...
  Προσωπικό αγαπημένο "Ο Εκατομμυριούχος". Μεγάλη επιτυχία και must πλέον... Μάλιστα σε κόντρες στην μπυροπαρέα μου χάρισε αρκετές πράσινες (πάλι διαφήμιση ε;). Δυστυχώς μια ερώτηση για τη Louis Vuitton μου στέρησε το εκατομμύριο και κυρίως ένα παγωμένο Μοχίτο...
  10 μέρες για ανασυγκρότηση και επόμενος σταθμός Κεφαλονιά. Καλά να περνάμε παιδιά όπου και να μαστε. Το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι μοναδικό... (Και αφήστε κ αι τα κινητά, για καμια βουτιά...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου